Sunday, October 14, 2007

Pysselträff

Nu är det söndag och jag är slut, orsaken är att jag har varit på pysselträff i helgen :) Det började igår kl.10 med att alla fick en välkomstpresent i form av en lten påse med pärlor och en liten söt stämpel med ett bi på. Sedan packade jag upp alla mina saker jag ville använda och sedan droppade andra in (jag var inte först och inte sist)
Man fick en hel bänk var att pyssla vid och det ar SÅ kul. 4 butiker fanns på plats så man kunde köpa både papperspyssel och pärlpyssel där om man ville och självklart ville man ju det ;)

Efter en stund så var det dags för utmaningar men just då bestämde vi oss för att gå och äta så vi var 4 st som åkte iväg på lunch och vi hamnade på Frasses och det var så gott att få något i pysselmagen. När vi kom tillbaka så hade de utlottninar och vinsterna till utmaningarna delades ut. Jag vann på utlottning ett pärlpaket i gröna färger men det bytte jag med en kvinna vid vårt bord som hade fått ett paket med ursnygga papperspysselsaker så jag blev jätteglad :)

Det fanns hea tiden gott fika att ta och man blev faktiskt jättesugen hela tiden trots att man bara satt stilla, men så är det ibland!

Idag så ghorde jag min första srapbooking LO i hela mitt liv och blev SÅ nöjd med den, det är om min morfar som somnade in förra året, bordskompisen hjälpte mig med den och den vart så fin! :)

Jag är så himla trött nu, ska snart skjutsa sambon på jobbet och samtidigt hämta några flyttkartonger att börja slänga bort skräp och rensa ut lite saker ur lägenheten med, sedan blir det att Sova med stort S för imorgon ska jag jobba extra mellan 7-15 och då vill man vara pigg...

1 comment:

Samara said...

Du är utmanad i min blogg ;)