Wednesday, November 7, 2007

Så stolt över oss !!

Jag är så stolt över mig och min sambo... Vi har verkligen överträffat oss själva med allt vi gjort själva i denna lägenheten, här kommer en lista med allt vi har gjort:

Köket:
*Målat skåpdörrarna/lådorna
*Monterat fast nya handtag på alla skåpar och lådor
*Monterat in nya bänkskivor i ek

Hallen:
*Målat väggarna och satt upp en bård
*Lagt in eklaminatgolv
*Målat golvlister

Sovrum 1 (Datarum):
*Tapetserat och ska sätta en bård
*Lagt in eklaminatgolv
*Målat golvlister
*målat taket

Vardagsrum:
*Målat väggarna och satt upp bård
*Målat golvlister

Sovrum 2 (vårt sovrum)
*Målat väggarna i två färger (huvudfärg champinjon och fondvägg latte)
*Målat golvlister
*Lagt in eklaminatgolv

Badrum:
*Satt in en tvättmaskin

1 comment:

Samara said...

Ni har varit oerhört duktiga,det där skulle ha tagit flera år för mig ju,hihi.

Men jag tycker lägenheten är dyr,vi betalar (om man räknar el,vatten,lånet,bredband + parabol) 5400 sammanlagt,och då har vi 158 kvadrat + källare ,dubbelgarage och trädgård