Wednesday, March 19, 2008

Fy fan vad dammigt

I måndags ringde jag till en mäklare då vi ska sälja vår lägenhet, han meddelade då att han skulle komma idag onsdag klockan 14,30 och vi kände att vi fick panik och eld i baken och kände att vi var tvungna att skynda oss då lägenheten såg ut som ett bombnerslag.
När klockan slog 14,30 hade vi hållit på med städning, slängmning av möbler och allt möjligt inom detta sedan måndagskväll med undantag at jag jobbade natten till tisdagen. jag känner mig helt slut io kroppen men vi gjorde bra ifrån oss, mäklaren kunde bara peka på några saker som vi skulle gära till fotografering och visnineg så vi få rappa på. den 31/5 kommer de att ta foton av lägenheten och sedan lägga ut den på annons på alla sätt och vis så att de når ut till så många som möjligt att den är till salu!
Min kropp känns inte igen, jag har aldrig i hela mitt liv hållit på så som vi gjort dessa dagar och det känns verkligen. Mitt bäcken krånglar och min kropp vill bara sova. På söndag ska jag kanske fara med jobbet till Hemavan men just nu känns det som att jag skulle behöva semester för att fixa till allt här hemma, men det får ordna sig ändå, pappa kommer och hjälper oss lite på fredag :)

Tack för mig

No comments: