Wednesday, July 23, 2008

UL och semester del två

Nu har vi varit på UL och vi blev snopna! Hon sa att bebisen var 3 veckor mindre än den borde vara och atr jag alltså bara var i vecka 16 när jag var dit, men jag ska få komma tillbaka 5/8 för ny mätning och jag kommer oavsett att lita på min egen uträkning!

Vi har dessutom varit en vecka på semester i Göteborg och Ullared/gekås och hamstrat förbrukningsvaror och lite bebisgrejjer, men det blev inte så mycket då de har så skumma färger och mönster nuförtiden :(
Vi hade inte så kul väder heller, regn typ varje dag så det blev jobbigt. Så jag har avverkat 250 mil (eller mer) på en vecka så när vi kom hem så sov jag 14 timmar nästan i ett streck *gapar stort!*

1 comment:

Anonymous said...

Hoppas hon har räknat fel på tiden,
ja du vet nog ändå bäst när bäbis blev till. Synd att ni hade så dåligt väder när ni var i G-borg, vi hade då tur med vädret/kram