Tuesday, August 18, 2009

Det är inte roligt att vara liten nu!

Usch usch säger jag bara. Nu är det inte roligt att vara liten, jag har fått två små tänder, är i en utvecklingsfas och till råga på allt så har jag blivit förkyld :( Snoret bara rinner på mig och jag tycker inte att det är ett dugg roligt när mamma tycker att hon ska suga snor så jag protesterar helvilt och vinner lätt då mamma annars skulle tappa mig! Hosta har jag också och det äckliga hostmedicinen vill jag INTE ha så den spottar jag bara ut så det så.
Inatt vaknade jag en gång varannan halvtimme och hade det jättejobbigt, det är svårt att sova då man har lite ont och är förkyld så min mamma fick heller inte sova, hon fick sova en timme i morse när pappa kom hem från jobbet, så idag ska hon tydligen lägga sig jättetidigt om jag skulle ha det jobbigt igen. Men ikväll fick jag en alvedonsupp då jag hade lite lätt feber så det kanske blir en bättre natt!

Jag har hälsat på min morbror och hans tjej idag och efter en stund kom mormor dit också men det är inte så lätt att vara på bra humör när man är sjuk, men vi får hoppas att jag blir frisk fort!

4 comments:

Syrran said...

Huvva, lät inte kul. Bli frisk snart Moa!

mamma said...

Oj,oj,oj, så jobbigt du fick det, hoppas det går över fort, så både du och mamma kan sova på nätterna/kram mormor

Natta said...

stackare :( Hoppas du blir frisk snart :) kram Natta

Morbror Pulver said...

Krya på dig gumman