Thursday, October 8, 2009

Mamma tycker att jag är rolig när jag gör grimaser, det är roligt! Jag är jätteduktig på att vara ute och gå med lära-gå-vagnen och jag kan säga mamamamamama och mamma blir så glad för hon tycker att det låter som att jag kan säga mamma :)
Jag vill fara till min morbror Christer och hans tjej Lidia (man får inte säga tant) i Göteborg, mamma har sagt att vi måste råna någon först, det vet jag inte vad det betyder men det verkar vara något dåligt i alla fall!
Idag har jag och min mamma varit och köpt nya strumpor, min fötter har växt så jag hade hälen på foten, antingen kan inte min mamma köpa rätt storlek eller så hade dom krympt i tvätten, men de nya fina hoppas mamma att jag ska kunna ha ett tag för hon påstår att jag är dyr i drift :) Hon brukar säga att det är tur att jag är så söt :)



1 comment:

mamma said...

Ja,du är bara för söt, snart får jag pussa mycket på dig/mormor