Sunday, November 1, 2009

Lite nya kort

På de två första bilderna visar jag upp hur min nya inhalator ser ut, den ska jag andas in ett medel som heter Airomir i på kvällen innan jag ska sova. Mamma tog mig till doktorn och berättade att jag hostade så mycket på nätterna och egentligen om hon tänker efter så har jag hostat till och från på nätterna efter jag blev sjuk i våras i RS-virus så jag ska få komma till barnmottagningen för att göra en astmautredning. Mamma tycker att jag hostat mindre eller inget alls på natten nu sedan jag fick "ankan" som de kallar den.
Bodyn jag har på mig på ena bilden fick jag av min morbror Christer och hans flickvän Lidia och nu kan jag ha den! Jag och min mamma ska snart åka till dom, på torsdag åker vi dit med flygplan, min mamma är lite nervös säger hon men det förstår jag inte!
På tredje bilden så sitter jag på en riktig vuxenstol men med en sorts tygsele på som heter Sack'n Seat, det fungerar jättebra att sitta i när det inte finns en barnstol att tillgå!





3 comments:

natta said...

sötisen. Det var kul att träffa dig i dag:)

mamma said...

Synd att du inte fick hälsa på mormor på jobbet i dag, du är då för gullig på korten, och att du kan sitta i en vuxenstol är ju helt perfekt/kram mormor

Moster Linda said...

Men så skönt att "höra" att du kan andas bättre och att du fått en "anka" till hjälp. Hoppas att astmautredningen går bra! Härligt att du fått en grej att sitta i om det inte finns någon barnstol att sitta i. Jag saknar dig Moa och din mamma förståss. Hoppas att du blir frisk så att vi kan ses snart! Kramar till er!