Monday, March 15, 2010

Säljer barnkläder

Jag har börjat sälja barnkläder och produkter åt Sveriges coolaste företag Mykidoo!! Så otroligt fina och coola kläder och så praktiska och bra barnprodukter och leksaker :D
Gå gärna in på www.mykidoo.se och kolla in sortimentet, jag lovar ni blir inte besvikna!
Ni får väldigt gärna boka in mig som värdinna då jag hittills är den enda i Umeå som säljer. Att vara värdinna är inget krångel alls! Man bokar mig och bjuder hem sina vänner på fika och får kolla på snygga ekologiska och öko-tex certifierade kläder och andra produkter och sedan när gästerna och jag gått hem så behöver du inte göra något mer. Du får mellan 150:- och 300:- i rabatt på din beställning beroende på hur många gäster som kommer och självklart en fin värdinnegåva! Här kommer bilder på värdinnegåvorna du kan välja på:

Cool keps


Värme/kylkudde i gelé


Böjbara bestick rosa


Böjbara bestick blå


Nappar blå


Napp rosa

1 comment:

mormor said...

Vad fin du blev i kläderna/kram