Thursday, September 2, 2010

Moa ska få bli storasyster

Jag,min man och Moa var idag på Ultraljud och fick se Moas syskon på skärmen. Den levde och mådde jättebra men var svår att se då jag har hull på magen! Bebisen beräknas komma runt den 24/1 2011
Vi ska få göra en viktuppskattning med ultraljud runt vecka 32 och sedan en bäckenmätning för att se att mitt bäcken kan föda fram en troligtvis stor bebis. Dom säger att barnen brukar bli större för varje gång och med tanke på att Moas födelsevikt låg på 4435 gram så blir man ju orolig!

Lilypie Pregnancy tickers

3 comments:

mormor said...

Vad spännande att du ska få ett syskon

Finni - Elliotts morsa said...

Grattis till syskonet!

Min kille vägde 4450 g när han föddes och jag är rätt liten. Borde jag kanske också göra det du ska göra vid nästa barn?

Kramar

Emma Öberg said...

Grattis! Vad kul med en till bebis! Intressant det du skriver om bäckenmätning. Min vägde 4600 när hon föddes :) men hon föddes med ks