Wednesday, December 7, 2011

Längesedan

Nu var det verkligen längesedan jag uppdaterade bloggen, så pinsamt!!
Vi lever allihopa och barnen växer så det knakar!!
Äntligen snöar det ute och Moa är lyrisk och vill åka pulka, tyvärr har det kommit för lite snö så pulkan bara skrapar mot sanden dom hällt ut efter vägen :/

Leiah har lärt sig klappa händerna och håller på att lära sig gå! Hon travar omkring helst hela tiden med lära-gå-vagnen och storasyster blir svartsjuk!

Nu håller vi på att förbereda för fullt inför Moas kommande 3-årsdag den 16/12 och julafton 24/12 och sedan fyller ju Leiah 1 år den 17/1 så det är mycket nu :)

På måndag har dagis luciafirande och barnen ska lussa för oss, känns väldigt spännande!!

Vi har fixat julkorten också så håll utkik i brevlådan den kommande veckan för jag tror inte jag hinner posta dem denna veckan då jag faktiskt börjat jobba också.

Det känns både bra och dåligt att jobba. Det som är bra är väl att jag får mer pengar och det som känns piss är att jag inte får träffa barnen som jag skulle vilja. Leiah är ju bara 10,5 månad :(

Moa trivs jättebra på dagis och Leiah har fått plats från 1/2 2012 och det känns hemskt att hon ska behöva börja så tidigt men vad gör man?

Nu ska jag kolla efter dammsugare och leksaker, over and out!!

1 comment:

mormor said...

Trevlig att läsa lite hur ni har det/kram mormor